Tjopp Tjopp!!!

Vi har inte vart hemma så jag har inte haft tid att blogga någonting!
Eller tid har det funnits men har varken ork eller lust just nu!
Är så otroligt fint väder så vill va ute så mycket som möjligt, och på kvällarna är jag helt död så vill bara ligga i soffan och glo på någon bra film för att tillslut slumra in! :)

Vi har som sagt vart nere och hälsat på mamma/mormor, vilket alltid är lika skojjigt! :)
Liam tycker det är superkul att va där!
Vi var även till pappa/morfar igår och käkade lite påskmat! :)
Längtar så fruktansvärt tills han får komma hem...
Nu är det upp till dessa jävla byggare att börja bygga om huset för när dte är klart får pappa/morfar komma hem!
Men dessa M Boije byggarna verkar va jävligt sega av sig!
Mamma ska ringa och tjata på dom nu på Tisdag! :)
Hoppas dom får arslet ur vagnen och sätter fart!!!
Vi vet som sagt vilka dessa byggare är... slöa jäklar! (haha)
Men kommnen har väl nå avtal med dom, helst av allt vill vi att mammas bror (min morbro) ska bygga om men det får han tydligen inte! :S

Aja, nu ska hela familjen åka ner på stan och göra den osäker! :)
Shoppa en massa, se om vi kan hitta några snygga kläder till mig själv! :)

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0