Solig Onsdag! :)

Vilket strålande väder vi har idag! :)
Vill bara gå ut, men är lite svårt att få ut vagnen just nu när dom är här och bygger om på både insidan och utsidan! :S
Det suger!!!
Men vi ska iaf. åka ner och träffa pappa/morfar idag när mamma/mormor kommer hem! :)
Och snart kommer moser Madde hit också...

Denna vecka har gått så snabbt, det är redan Onsdag idag och på Fredag kommer älsklingen ner hit! :)
Längtar efter han, och det kan jag säga att Liam gör också!
Dada "papa" säger han hela tiden! :)
Sötnosen min!

Försöker få Liam att sova lite, men det är bara stå, krypa, hoppa som gäller i sängen just nu! :)
Men jag hoppas han somnar om en liten stund så han är pigg och glad! :)

Nu ska jag ta och fixa lite här!

Hooppas ni får en bra Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0