Sen Lunch!

Har haft Magnus, Lina, Wille och lilla Emelie här på en snabb fika innan älsklingen min åkte iväg och jobbade!

Så idag blir det en sen lunch för mig och lilleman, men riset är alldeles strax klart!
Idag blir det korvstroganoff och ris, Liam är tokig i korv! :)
Känns riktigt bra, för med korv kan man göra så himla mycket! (haha)

Jag är så himla hungrig så jag skakar, helt sjukt!
Det är inte ofta jag får skakningar av att jag är hungrig, det är hemskt att få!
Men så kan det vara, gäller att äta och INTE skita i det! :)

Nu är riset klart!

Tjilevippen!


Kommentarer
Caroline

Aa korvstroganoff är smarrigt! Det blir det här i kväll också..men de vet du ju redan ;) Neo är oxå TOKIG i korv! De gör inget de är ju så lätt att göra olika rätter på ;) Kram på er!

2010-04-21 @ 16:25:31
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0