Seg, Segare, Segast...

Hua, vad seg man är idag...
Så himla grått och tråkigt väder ute, vill ha sol och en massa värme nu!
Så idag har vi inte gjort så värst mycket mer än vart nere på stan en snabbis och handlat hem lite granna.
Sen plockat lite granna här hemma, men inget av de som vi skulle göra! :S
Det har vi inte orkat alls och jag HATAR att skjuta upp saker och ting!
Men så kan det gå! :)
Imorgon ska T jobba igen så då lär man väl inte hinna med så mycket heller.

Det ska bli så skönt att åka ner till mamma/mormorMåndag och slippa sitta här hemma! :)
Ska även träffa Linn och lilla Noe när jag är där nere! :)
Mysigt värre, måste ju hälsa på henne i hennes nya lya! :)
Sen får ju Liam äntligen leka med Noe igen... Sötpluttarna!

Men som sagt, vi har ju inte gjort det vi skulle idag som tur är så är det inte stökigt här hemma så man behöve rju inte komma hem efter nästan 1 vecka och börja städa precis! :)
Sen så kommer ju T att vara hemma tills på Torsdag morgon så han lär väl dona lite när lilleman och jag inte är hemma! :)
Ska kasta in maskinen med tvätt så vi slipper den iaf., skönt när all tvätt är upptvättad, vikt och inlagd! :)

Nä, nu ska jag ta och mysa med mina favvo killar!

Blir en tidig kväll ikväll!


Ha det toppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0