Pissväder...

De bara regnar och regnar här nu...
Det är skönt iofs. har en massa att dona med här hemma idag som vi måste få klart!
Och eftersom Thomas jobbar imorgon så är det skönt att få det klart idag! :)
Måndag kommer jag och lilleman åka ner till mamma/mormor...
Kan va rätt skönt att få lite egentid med henne! :)
Beställa lite som hon får köpa hem till mig! *S* Och lilleman så klart!
Men det behöver jag inte säga till om för det gör dom ändå! :)
_____________________________________________________

Igår hade älskling och jag en liten myskväll med räkmacka och god dricka till! :)
Var riktigt mysigt!

Lilleman somnade vid strax innan 19 tiden och vaknade kl 7 imorse så han sov 12 timmar...

Så han är uvilad och hur pigg som helst!
Våran lilla prins!

_____________________________________________________

 

Jag är en person som HATAR att vara med på kort, men idag tänkte jag iaf. bjuda på 3 bilder! :)

Det värsta jag vet är att bli fotad, eller inte att bli det men att visa andra bilder på mig!!!

 

ღ(◕‿◕)ღ

Den vackraste stunden i livet var när du kom till!
Mamma och pappa älskar dig!

 

ღ(◕‿◕)ღ

 

Kärleken till sitt barn går inte att beskriva i ord!

Liam är det bästa som kunde hände mig och från den dagen han kom,

så var det den dagen då jag började känna mig hel!
Min son är det mest värdefullaste och det absolut viktigaste jag har i mitt liv.

Han är mamma´s stora kärlek!


ღ(◕‿◕)ღ

____________________________________________________



Hoppas ni får en kanon Lördag!

 



Kommentarer
caroline

SUPER fina bilder på dig och din son! :) Du har inget att skämmas för..Du är jättefin på fotona! Kram!!

2010-04-10 @ 20:45:52
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0