Kväller!

Idag har det inte hänt så mycket här hemma, Liam och jag har vilat på dagen sen åkte Anki och jag iväg till Jysk och hämtade överdelen till Liam´s garderob! :)
Så nu är allt klart, bara att börja packa in lite saker!
När vi kom hem fikade vi lite granna och nu sitter jag här!
Har precis kastat in en maskin tvätt så ska ta och vika den torra tvätten och lägga in den!
Måste försöka få lilleman att somna också, men inte lätt när han är så himla förkyld.
Han vill vara hos mamma hela tiden!
Goúngen min!


Ikväll är det Andra Avenyn igen, en hel vecka har gått och jag får bara inte missa AA ikväll! :)
Det är ju så spännande!



Nä, nu ska jag ta och ge Liam nattvälling sen blir det sängen för hans del så jag kan fixa lite innan det är tv dax! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0