Kväller + ny header! :)

Som jag skrev imorse så kommer inte Liam till ro så värst bra! :S
Han äter dåligt, men idag ahr jag faktiskt fått i han en massa korvstroganoff med ris! :)
Mitt lilla korvmonster, Liam är TOKIG i korv! :)
Han har vart väldigt mammig och ledsen idag, så fort jag tex. ska gå på toa så börjar han gråta och krypa efter mig!
Mamma´s lilla guldklimp!
Även om det är jobbigt vissa gånger och man känner sig världelös så är det Liam som får en att le och bli glad igen!
Åhh vad jag älskar dig sötnosen min! ♥
Han är rena charmtrollet! :)


Nu har jag precis gjort klart en header till min blogg!
Har en del att fixa med bloggen...
Men jag blir som sagt aldrig nöjd! (haha)
Skulle kunna göra miljoner headers, men ändå inte bli nöjd "tror ja"! :)




Jag är så fruktansvärt trött, funderar på om jag ska ta ett varmt och härlig bad eller om jag ska stänga ner och gå och lägga mig i soffan och slå på någon bra film!?!?
BESLUTSÅNGEST!!!
Ähh, tror badet får vänta tills imorgon bitti efter träningen!
Tar och lägger mig och kollar film istället!



Kommentarer
Caroline

Låter som han kommit in den där härliga separations fasen? Det kommer snart gå över..Kram kram

2010-04-22 @ 08:14:58
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0