Kommentarer!

Caroline: Wihooooo!!

Jag tycker alla butiker har dåligt med pojk kläder! :S Kul att du hittade kläder till dig själv iaf :) Kram

Svar:

Ja, det tycker jag också... men visst det finns killkläder men tycker det är dubbelt dubbelt så mycket mer till tjejer!!!

______________________________________


Caroline: Shoppa...

Åhh aldrig fel och handla till sig själv :) De är inte ofta man gör det när man har barn. Som sagt det slinker nog ner något till Liam ;) Kram kram

Svar:

Precis, det är skönt att man köper lite nytt till sig själv också men som sagt slinker ALLTID ner någonting till lilleman! :)
Man kan inte låta bli! (haha)

______________________________________


Sandra: Gunga i lekparken!

åå jag vill också ut och gunga med novalie men här har dem inte satt dit gungorna än :(

Svar:

Meen det var dumt, borde dom ju faktist göra nu när snön är borta och det är kanon väder... skäll på dom! :)

______________________________________


Sandra: Wihooooo!!

Jag kommer gärna förbi och äter hos er, älskar kyckling med kurrysås :D

Svar:

Du är så välkommen så! :)
Så himla gott med Kyckling, ris och currysås! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0