Hoppas...

Nu har Anki & Thomas åkt till Jysk och ska höra hur dom ska göra med garderoben...
Jag plockade ner den imorse igen, suck... så tråkigt att det var den sista dom hade gillade den skarpt!
Men nu blir det en med 2 dörrar bara och lite mindre + att den är vit och inte i bok!
Fast det är skitsamma, huvudsaken vi får en garderob till Liam´s alla kläder och att dom är samlade på ett och samma ställe! :)

Sitter och väntar på att dom ska komma hem igen, så får vi se om vi fått byta till den mindre eller om dom tjaffsar som dom gjorde igår när både jag och Thomas var bort!
SUCK, är så less på Jysk här... så otrevlig personal och skitaffär...
Ska aldrig mer handla på Jysk i denna håla!!!!

Nä, nu ska jag ta mig en energy drink och bara va! :)
Lilleman sover! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0