Hallå Onsdag!

Vad dagarna går fort nu...
Om 2 dagar blir våran älskade klimp hela 10 månader, bara 2 månader kvar tills Liam blir 1 år! :)
Känns som det inte var länge sedan som han kom upp på mitt bröst!

Underbara du!

♥ Mamma & Pappa älskar dig över allt annat!


Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på men det verkar bli kanonväder idag också så det blir nog att gå ut på framsidan i lekparken! :)
Annars blir det bara en lugn dag!

Jag är så himla trött idag, Liam är dunderförkyld och var svår att komma till ro när han skulle nattas igår!
Men tillslut somnade han strax efter 21 sen vaknade han vid 7 imorse! :)
Däremot somnade jag på soffan men vaknade när älsklingen min och P-O kom hem så vi satt uppe till strax efter 03 inatt och pratade!
Så man får väl skylla sig själv lite att man är trött idag! :)

Liam har precis ätit gröt och lite majskrokar så nu ska vi ta och käka våran frulle! :)

Hoppas ni får en bra Onsdag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0