Haft fullt upp!

Vilken Söndag, har haft fullt upp här hemma hela helgen!
Fixat Liam´s rum, skruvat ihop en garderob, städat och donat... ja vi har hunnit med en massa!
Och idag har vi vart iväg till Hedlandet och kikat lite, men fanns knappt någonting som man ville ha.
Hittade lite till Liam men det är så urplockat så det är helt sjukt...
Men några klädesplagg till klimpen vart det iaf! :)
Lite nagelack till mig! :)



Imorgon kommer Linn och lilla Noe hit! :)
Vi ska åka in till E-tuna och träffa Maria som jag inte träffat på flera år.
Det var tider då vi jämt umgicks, festade och hade skitkul...
Men nu är man gammal och grå! (haha)
Nä skämt och sido... det ska bli himla kul att träffa henne igen! :)




Har nu ikväll setat och pillat lite med min blogg...
Som sagt jag har bloggen för jag tycker det är kul att blogga och så.
Jag kräver inte att folk ska kommentera (visst det är kul att få kommentarer), läsa den jämt och ständigt eller så utan det är mest för jag tycker det är skönt att skriva av mig sen för att ha den och kunna blicka tillbaka och kolla! :)
Innan jag fick Liam så vägrade jag blogga, det var inget för mig.
Men efter han kom så tycker jag att det är hur kul som helst och har fastnat för det!

Visst det kommer dagar då jag inte alls är på humör för att blogga, men det har väl alla!
Kan va väldigt skönt att strunta i det då och då! :)

Men har som sagt gjort om den nu ikväll när jag haft lite tid för mig själv!
Jag ÄLSKAR rosa, finns det någon underbarare färg! (haha)


Nä, nu ska jag ta och fixa naglarna sen blir det att lägga sig och glo på dumburken och enbart vänta tills älsklingen min kommer hem strax efter 01! ♥
Saknar han massa, min lilla hunnybunny! ♥
Inte träffat han mycket idag eftersom jag, Liam, Anki & Stefan vart borta hela dagen!


Så nu säger jag

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0