Gomorron...

Vill ha sooooooool!!!
Verkar som det blir trist väder idag! :S
Ser inte alls så lovande ut med att det ska bli sol... jag som vill ut och gå långpromenad.
Men vi får se kanske ändrar sig, just nu ser det ut som det ska bli regn men det hoppas vi att det inte blir!

Min lilla prins sitter och leker glatt på golvet
med alla sina leksaker som han drar fram! :)


Vi funderar på att höra vad Magnus, Lina och lilla Emelie ska göra idag! :)
Var ett tag sen vi sågs så barnen fick leka!
Kanske åker ut dit idag, ska höra med Lina om dom är hemma eller om dom ska åka iväg!

Hua, jag är riktigt seg idag... måste va vädret!
Känns som det är åska i luften! :S


Aja, nu ska jag ta och fixa iordning lite frulle till mig och lilleman!
Sen blire att väcka T! :)

Ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0