Godmorgon!

Jag vette sjutton vad jag gör vaken nu, vaknade strax efter 05 och var hur pigg som helst!
Det är bara jag som är vaken T och lilleman sover som små grisar! :)

Idag hoppas jag at det blir en solig dag så vi kan vara ute en massa...
Längtar nå enormt efter värmen.

Igår var vi ju som sagt på BVC (9 mån kontroll) och Liam hade planat på vikten igen! :S
Jag fattar inte varför han inte går upp så mycket i vikt, han äter som en häst, han äter mackor, mat, kex, yohgurt, får smaka godsaker av oss (tex vaniljvisp, grädde INTE godis!)
Men ändå hade han bara gått upp 175 g! :S
Aja, hoppas det vänder tills vi ska på 10 mån kontrollen! :)

Nä, jag ska ta och kasta in en maskin med tvätt så det inte blir samlat en massa...
Och även vika och lägga in den torra tvätten!

Hoppas ni får en underbar Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0