Godmorgon tråkiga Söndag! :)

Bläää, ser ut som det kommer bli en grå och mulen dag idag också! :S
Vill ha värme och sol NU!


Lilleman somnade innan 19 igår och vaknade vi 6 imorse, när han vakna fick han komma över till oss och få morronvälling och vi sov vidare till kl blev 7! :)
Nu är jag och Liam vakna och han är hur pigg och glad som helst! :)
Mitt lilla charmtroll!


Jag har knappt sovit någonting inatt, så jag är fruktansvärt seg just nu!

Idag ska T jobba... så himla tråkigt!
Jag vet inte om jag ska åka ner till mamma/mormor idag eller imorgon...
Har just nu kastat in en maskin med tvätt eftersom det gjorde jag aldrig igår!
Så den lär inte bli torr innan vi åker ner idag och det är kläder jag vill ha med mig ner till Liam, så det får väl bli att vi åker ner imorgon istället om vi inte åker ner senare idag!
Orkar inte med stress! :)
Ska packa och grejja eftersom vi nästan är borta 1 vecka!

Ska bli så kul att träffa Linn och Noe i veckan, likaså försöka träffa Carro och hennes 2 barn Nova och Neo! :)

Nä, nu ska jag ta och busa med min lilla klimp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0