Godmorgon Torsdag!

Det verkar inte alls bli någon kanon väder här idag! :S
Det är väldigt grått ute så lär vi en mulen och regning dag idag!
Trååååkigt, men så är det man kan inte alltid få som man vill! :)

Liam har sovit kanon hela natten, sov från strax efter 20 - 7 imorse! :)
Hoppas han börjar bli bättre, vi trodde han skulle vakna inatt men så fel man hade!
Skönt för klimpen att få sova ut han också!

Idag börjar älsklingen 1 timme tidigare efterosm P-O åker hem inatt efter jobbet!
Det är så skönt att det är sista dagen på veckan älsklingen min jobbar! :)

Helgen här hemma bli att gå ner till brasan, mysa, busa, städa och en massa mer! :)
Älskar att vara tillsammans med min lilla familj!
Vi skulle först åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar men känner att det skulle va rätt skönt att bara vara hemma och Liam är ju inte helt frisk ännu heller!
Sen ska vi ju åka på dop nästa helg så då lär vi inte hinna med någonting här hemma.



Tänk, imorgon blir vårat lilla mirakel 10 månader...
Vad tiden går fort!
Han utveckling blir bara större och större för varje dag som går,
man hinner knappast med!

Det är helt underbart att få följa sitt barns utveckling!

Mamma & Pappa älskar dig över allt annat!


Nä, nu ska jag ta och busa med min älskade prins framför tv´n!

Hoppas ni får en bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0