Godmorgon!

Wihooo, idag är det sista dagen på veckan som älsklingen jobbar! :)
Känns riktigt underbart!
Om ändå vädret kunde va bra så man kan gå ut och busa på gården, men inte då...
Snöar och regnar fy fan för detta väder säger jag bara!
Sol & värme nu TACK!


Hade så tråkigt när lilleman sov så gjorde om min blogg igen, är nöjdare nu än med den förra! :)
Gäller att hitta snygga färger som passar ihop! :)




Igår somnade inte Liam förns strax innan 21, han ville inte alls sova men tillslut somnade han som sagt och gick upp vid 8:30 imorse! :)
Nu är han utvilad och pigg, sitter och äter sin macka med leverpastej på och är hur glad som helst!
Sitter och vinkar till mig hela tiden och flörtar som bara den.
Han har hållt på med det ett bra tag nu med att blunda och göra miner, han är så söt vårt lilla charmtroll! :)



Idag är det bara städa och dona som gäller! :)
  • Träna 20 min (crosstrainer)
  • Städa
  • Diska
  • Kasta in en maskin med tvätt
  • Plocka och rensa
För imorgon kommer mamma/mormor hit och vi ska iväg och handla lite granna på jysk! :)
Dels en garderob till Liam´s rum!
Skönt att få alla kläder på en och samma plats! (haha)



Nä, om man skulle ta och väcka storälsklingen så jag får träna så att jag kan ta mig ett härligt och varmt bad sen! :)


Hoppas ni får en kanon bra Torsdag!


Kommentarer
Caroline

I helgen skulle våren komma igen!! :) HOPPAS HOPPAS! Kram kram

2010-04-22 @ 10:32:51
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0