Godmorgon!

Liam vaknade strax innan 05 hur pigg som helst så det var bara att gå upp och se glad ut! :)
Men det är skönt för när vi är nere hos mamma/mormor så går även jag och lägger mig tidigt så jag är ändå rätt pigg! :)

Idag ska Liam och jag gå till Linn och lilla Noe och hälsa på! :)
Myspys...
Och på Torsdag ska jag träffa Carro och hennes 2 barn Nova och Neo! :)
Ska bli riktigt skoj, va väldigt länge sedan jag träffade Carro!

Igår var ju boije här och kollade + mätte i huset + utanför för att dom ska bygga om!
Och till pappa/morfar hade dom sagt att dom skulle va klara här på Fredag men sa andra saker till oss!
Aja, det återstår att se, hoppas verkligen dom blir klara här snart för jag förstår att pappa/morfar vill komma hem!
Och jag vill att han ska komma hem också.

Så vi får hoppas på det bästa!

Nu ska jag försöka vila lite granna och försöka få Liam att sova 1 timme till! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0