BVC 9 mån kontroll idag!

Imorse ringde våran BVC sköterska och frågade om vi kunde komma vid 15:45 istället för hon var tvungen att åka på ett hembesök! :)
Det var klart det gick bra... eftersom nu har jag hunnit dammsuga, skura golvena, plockat och donat, diskat! :)
Älsklingen är hemma idag, känner sig inte alls bra! :S

Jag vet inte om det är magsjuka som börjar komma... när ja skulle dammsuga var jag tvungen att springa på muggen och spy! :S
Bara jag inte åker på nå skit, hatar att va sjuk!

Liam har börjat med MASSA konstiga grimager...
Han ser så jäkla mallig ut, och vissa gånger ser han så kaxig ut.
Oftast är det när man ska filma el. ta kort på han som minerna kommer! :)
Likaså om han sitter och äter kex, smörgås el nå sånt så kommer det konstiga miner också! :)
Men han är så hmla go våran lilla prins!

Han har alltid gjort lite grimager men nu ser han verkligen kaxig ut! :)
Ha ha ser ut som en riktig snobb när han drar på näsan och munnen!

Nä, nu ska jag ta och passa på att hoppa in i badet/duschen och fixa mig iordning medans lilleman vilar lite! :)

Hoppas ni får en bra dag!

Kommer mer uppdateringen hur det gick idag på 9 mån kontrollen när vi kommer hem! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0