Bilbarnstol!!!

Nu har jag hittat en stol som jag tror jag kommer gilla!
Ville ju ha en Acta Graco, men den var slut där jag tänkte beställa den...
Sen sägs det att den är rätt kronglig att montera!
Eftersom varken jag eller älskling har körkort och därför inte kommer ha bilstolen sitta fast hela tiden så känns det bättre med en bilbarnstol som är lätt att montera och så i bilar! :)
Vi åker ju bil rätt ofta så vi måste ju ha en bilbarnstol till Liam! :)

Vart en sån här...



Nania Driver

En fräsch nyhet från Fransk tillverkare av bibarnstolar NANIA. Bilstolen är sportig och väldigt bekväm med extra mjuka inlägg för de allra minsta. Bilstolen har avtagbar/tvättbar klädsel. 5 olika positioner på bilstolen. Godkänd enligr ECE Certifikat och krocktestad från0-18kg (0-4år). 5-punktsbälte med bältesvarnare och larmsignal. Larmsignal kommer igång då bälten inte är på plats. Högsta säkerhet för ditt barn.

Monteras endast med bilens bälte. Inga extra stöd behövs.

Instruktionsbok. Lätt att montera samt flytta mellan bilarna.  Bilstolen är ergonomisk och anpassad efter barnens behov. Hög säkerhet och höga krocktest BETYG!



Kommentarer
elin

Hej, jag är lite intresserad av att köpa en sånhär bilstol, är du nöjd med den? Läste i något annat forum att den va skit så är lite skeptisk :S

2010-11-12 @ 19:27:42
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0