Ändrade planer...

Blir ingen långpromenad med lilleman idag! :(
Har börjat blåsa en massa, regnar lite så känner inte alls för att gå ut med han då!
Vart tog det underbara vädret vägen????
Vill ju ha en massa sol och värme NU!




Likaså i helgen skulle vi åka in till E-tuna, men vet inte om det blir ändrat där också.
Vi får se hur det blir.
Har en del vi ska fixa med här hemma.
Men det återstår att se är ju bara Tisdag idag! :)
Vill hellre få iordning här hemma, än att åka in till stan och glo! :)



Idag har jag iaf. gjort allt som jag skulle göra, förutom långpromenaden då! :)
Har också vikt all tvätt och lagt in den.
Är bara lite kvar som ska in.
Sen är det klart!
Funderar på om jag ska dra fram snabeldraken också och dammsuga överallt + skura golven så har jag det gjort också! :)
Får se hur mycket jag orkar, lilleman vill ju inte sova så blir att busa en massa med honom! :)



Hoppas ni har en kanon bra dag!



Kommentarer
sara

ja jag är jätte nöjd med våran :) tyvärr så va den lite skadad i fodret som den blivit av de företaget vi skickade efter med schenker så vi fick tillbaka 400 kr men de är ju inget som gör så den är sämre. den är lätt att sätta din den vi köpte med bara bilbältet å yrla sitter jätte i den :)

2010-04-20 @ 16:21:23
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0