10 Månader! ♥

Idag blir våran lilla skrutt 10 månader! ♥
Jag har skrivit det förut och gör det igen... tiden går så fruktansvärt snabbt! :)
Känns som det inte alls var länge sedan som man låg på BB och fick upp lilla klimpen på sitt bröst!
Det är helt sjukt, man kan undra vart tiden tar vägen! :)

Men det är helt underbart att få se sitt barn utvecklas! ♥
Händer någonting nytt hela tiden!

Det kommer 10 månaders kort senare idag! :)

Idag är det valborg, riktigt mysigt! ♥
Mysigt att få fira den med min lilla familj! ♥
Kommer bli en riktigt MYSIG helg! ♥

Nä, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa mig iordning, har en del ärenden att fixa idag!

Hoppas ni får en supermysig valborg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0