Trötter!

Usch, nu börjar även jag bli riktigt trött.
Har precis lagt Liam i sin säng men inte vill han sova inte, han ligger och slår på sina leksaker som hänger där! :)
Känns som det är dax för mig att gå och lägga mig också, imorgon blir det en tuff dag.
Ska ner och duka och fixa iordning allting inför dope som är på Lördag, är så glad att Anki hjälper mig! :)
Trodde inte att det fanns så underbara grannar, men jag hade fel!

Tror Liam längtar lite tills imorgon då hans gudfar kommer! :)
Inte för att lilleman förstår det men ändå! *haha*

Lägger upp lite bilder på klimpen från födseln till 4 mån! :)

Men nu ska jag gå och lägga mig!

Nattis!
    
  



Mina underbara killar! ♥



Kommentarer
Emma

Små gossarna växer ju så himla fort.. Det är så roligt att se! Det är inte förän man blickar tillbaka på bilderna som man förstår hur mycket dom egentligen har växt! Men jag kan redan inte komma ihåg att Viggo varit så liten som han varit då man ser bilderna från BB och första tiden hemma :p

2009-11-06 @ 00:03:30
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0