Trött...

Vill bara sova...
Men ska ner och ta en massa blodprover så ingen idé att gå och lägga sig nu för att gå och lägga sig nu för att gå upp om 30 min igen! :(
Man är alltid så trött och vill sova när man inte kan för man ska iväg och göra någonting! :)
Anki följer med mig ner, efter vi vart och tat blodprover så ska vi åka hem och hämta hennes sambo, min älskling och Liam för att åka ner på stan!
Jag ska till polisen och fixa nytt kort, men dom öppnar inte förns 12 idag! :S
Så vi kanske åker ner imorgon och fixar det ist, vi får se.
Men måste ner på stan och köpa lite kläder till lilleman! :)
Om dom nu har någonting här!

Nä nu ska jag hoppa in i en dusch så kanske man piggnar till, är ju så j*vla trött!


Hörs senare idag! :)

Pussen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0