Supernöjda!

Vi är supernöjda över våran nya soffa! :)
Har hållt på här hemma hela dagen idag med städning och fixat en del inför julen! :)
Sytt upp julgardinerna till alla rum, dammsugit, skurat golv... ja en massa!
Känner mig så duktig idag så!
Men det är LÅNGT ifrån klart både i vardagsrummet och på alla andra ställena! :)
Men det kommer bli klart inom en snar tid! :)
Är så underbart att ha älsklingen hemma i 4 veckor till, man hinner med sååå mycket mer än vad jag skulle göra om jag var själv! :)

Lilleman ligger just nu och sover i sin säng! "igen"
Helt otroligt va duktig han blitt! *S*
Han var så trött men gnällde en massa när jag la ner han i sängen, men jag gick ut därifrån och lät han hållas till slut så somnade han!
Han gallskrek inte eller var riktigt ledsen, då skulle jag ABSOLUT inte lämna han där!!!
Så tro inge annat! :)

Nu ska jag fortsätta att dona här hemma, ska först lägga upp några bilder!

Våran nya soffa! Otroligt skön att sitta i! :)
Far & Son sover på golvet! :)

♥ Bus med pappsen!

Nu vakna våran älskade son, så nu blire far & son mys så jag kan dona lite till! :)

Pussen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0