Städa, städa tralala!

Hmm, undra om jag åkt på någon städnoja idag?!?!?
Har städat hela dagen, men så skönt att få saker och ting gjort! :)
Lilleman har vart så otroligt underbar idag, legat under sitt babygym och lekt med laban, skrattat och pratat en massa!
Så jag har hunnit med en hel del, sen ville lillen ha lite mat så gav han 180 ml sen tvärslockna han i babygymmet och ligger där och sover ännu och kramar sin kudde! :)
Mammas älskling! ♥

Nu längtar jag bara efter våran nya soffa som ska komma i slutet av denna månad, hoppas att den kommer nu också!
Sist vi köpte en ny så skulle den också komma i slutet av månaden, visst 3 sitsen kom men inte det 2 fotöljerna, var en massa problem med just fotöljerna så jag avbeställde dom och beställde 2 st andra med fotpall i samma färg som 3 sistsen och dom kom 2 dagar efter jag beställde!
Men nu vill vi ha en hörnsoffa "igen", så får hoppas att den kommer nu!
Po ska ju köpa det vi har nu, så ska bli skönt att bli av med detta! :)
Ut med det "gamla" och in med det nya! Sååå underbart! :)



Nä, om man ska dona lite till innan lilleman vaknar och det är dax att gå ut på en promenix med hunden!
Så satans mörkt ute bara, orkar ej ta vagnen idag så får bli bärsele! :)

Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0