Så skönt!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills älskling är hemma 5 hela veckor! ♥
Så himla underbart!

Nu verkar byggnissarna vara klara med våra balkonger för nu åker ställningen ner! :)
Skönt det också, slippa ha det se fult ut! *S*

Jag längtar så mycket till julen nu, har ALDRIG vart förtjust i julen förutom när jag var liten!
Men nu känner både Thomas och jag att det verkligen ska bli kul när Liam finns till.
Ska börja med traditioner som vi hade när vi var små även om vi bara firar inom familjen vi 3 så ska vi ha våra egna traditioner! :)
Baka, julpynta, äta gott m.m! :)
Ska bli underbart!

Nä, nu ska jag fixa iordning lite frukost.
Har nästan precis gått upp! :)

Pussen! ♥


Kommentarer
Melinda

Söt blogg! :)

2009-11-12 @ 18:51:34
URL: http://melindawingren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0