Pappa + Son busar! ♥

Mina älsklingskillar ligger och busar på golvet innan Thomas åkte iväg och jobbade! :)



Mitt hjärta smälter varje gång Liam är så här glad, han är väldigt sällan arg och ledsen!
Oftast när han är övertrött så blir han jättearg för han vägrar sova,
men till slut så somnar han! :)
Idag har lilleman och jag vilat nästan hela dagen!

Känns som jag inte mår sådär jättekanon bra, känner mig hängig osv.
Men går nog över.

Ska ut på en promenix nu med lilleman och hunden! :)

Pussen! ♥



Kommentarer
Emma

Men ååååå, vilken gófiis.. Värmer i mitt hjärta av barnskratt!!! Det härligaste som finns hihi...

2009-11-11 @ 16:59:56
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0