Myspys!

Idag har det vart en rätt skön men lite stressig dag!
Imorse va jag ner och tog några blodprover sen hem och få i mig lite frukost, sen bar det iväg igen för att handla.
Hittade lite kläder till lilleman som jag köpte, sen var det både mat och saker inför julen som fattades som inhandlades!
Var även ner till polisen och fixade nytt id kort!
Så vi har hunnit med en hel del idag! :)
Vilket har vart väldigt skönt!

Lilleman har även fått börja äta mat från 5 månader! :)
Han blir ju 5 månader om 5 dagar! :)
Idag fick han potatis och lax och han verkligen älskade det! :)

Nu ska jag gå ut och göra iordning lite käk till mej och älsklingen också!
Blir korv med bröd! *haha*
Enkelt och gott!

Pussen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0