Mitt ♥

Så underbart att blicka tillbaks på Liam när han låg i magen! :)
Är bara så arg att de allra första UL bilderna som jag tog är borta från datorn! :(
Vet ej vart dom har försvunnit!
Iofs så var dom inge bra men ändå!
Jag åkte ju in på ett antal UL på grund av att lilleman var väldigt liten, så dom kollade tillväxten!
Det sista UL jag var på så fick jag testa en ny UL apparat. "Jag var den första som fick testa den på E-tuna sjukhus" :)
Det var riktigt kul, han gick igenom precis ALLT, även 3D bilder och allt!
jag fick några 3D bilder på lilleman också! :)
Jag längtar efter bebismage igen! :)
Känns tomt i magen utan att ha en bebis där! *haha*

Det är inte världens bästa bild, men jag tycker den är söt! :)


Pussen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0