Mitt lilla hjärta! ♥

Lilleman har vart så duktig inatt, sovit i sin säng hela natten lång! :)
Det är väldigt sällan det händer!!!
Var grymt skönt att kunna bre ut sig som man vill och inte vara orolig att slå till Liam eller nå! :)
Likaså när vi började hålla på med soffan så gosade jag med lillen på golvet och gav han lite käk!
Efter det vart han så trött så jag tog in och la han i hans säng vid 12 och han tvärsomna direkt och sover ännu! :)
Hoppas han vänjer sig att sova i sin egen säng nu hela tiden och inte att han ska komma över och ligga hos oss!
Men som det ser ut nu verkar det bli väldigt bra! :)

Har även nu ringt och bokat tid för provtagning, dom ville ha dit mig den 1.Dec men blir väldigt sent eftersom jag ska till sjukan den 3.e Dec och proverna måste tas minst 1 vecka innan jag ska till sjukan.
Men enligt henne jag pratade med vart det svårt men fick iaf. en tid nu på Onsdag den 25.e!
Aja, får se vart detta leder! :)

Soffan är uppmonterad och vi är såååå nöjda! :)
Kommer in bilder lite senare när vi fått iordning allt!
Måste flytta lite foton på väggen och så, så dom hamnar bra till soffan!

Nu ska jag fortsätta lite här hemma innan lilleman vaknar.
Älsklingen min har precis åkt ner och handlat lite till käket!

Återkommer senare!

Pussen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0