Mitt lilla charmtroll ♥

Liam vägrar att sova tidigt idag också, som vanligt kan man säga!
Men vad ska man göra?!?
Vill han inte sova så vill han inte, men skulle va så skönt.
Iofs så ligger han i sitt babygym och pratar med spöket Laban! :)
Men det verkar som han börjar bli lite trött nu så hoppas att det går att lägga honom snart, ska ta och göra iordning en flaska välling och lägga han!
Efter det ska jag lägga in lite bilder på min klimp här, eftersom jag bytt från blogspot till denna så kan det va skoj att ha lite bilder på han här också! :)
Är ju så kass på att ta bilder hela tiden på lilleman nu, men ska försöka att ändra på det! :)

Nä, välling nu!

Ses snart igen!
Tjilevippen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0