Lite bilder från fikat efter dopet!

Eftersom vi inte kunde ta kort under själva dopet så lägger jag in lite bilder från fikat efter dopet!
Blev inte så mycket bilder, glömde helt och hållet bort kameran, skulle ta kort på smörgåstårtorna och allt men så vart det inte!
Bra att vara efterklok! *not*
Så nu väntar jag bara på att pappa el. mamma ska överföra bilder till min mail eller skicka en cd skiva med bilderna från dopet!
Inte för att det var så mycket bilder dom tog men ändå, har ju en film från nästan hela dopet men det tänker jag inte lägga upp här! :)
Ska nog klippa och klistra lite om jag nu kommer på hur man gör! :)

Bild på folket som var kvar och fikade! :)



Stefan myser med Liam! :)
Sista bilden är på Magnus och Emelie!


Mamma, ska vi öppna presenter nu?!?
Jaaa, massa presenter!


Det var riktigt kul att leka med pappret som var runt alla presenter! :)


Mamma´s älskade guldklimp! ♥

Nä, nu ska jag bara mysa med min stora älskling och kolla på någon film.
Vårt lilla troll ligger och sover just nu!

Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0