Kväller!

Har vart en rätt lugn och skön dag idag!
Karin & Folke var barnvakt medans jag var ute på en promenad med hunden istället för att dra på Liam alla kläder och gå ut i mörkret!
Efter det var jag hos Anki & Stefan och fikade lite och nu är jag hemma och enbart tar det lungt!
Är så fruktansvärt hungrig men visste inte vad jag skulla fixa till käk, allt är ju fryst och orkar ej hålla på så det fick bli lite Ravioli och en knäckemacka!
Så ska sätta mig och käka det nu sen ska jag BARA mysa med lilleman!
Kanske gå in i sängen och försöka sova, är så grymt trött!
Ska bli såååå skönt att älsklingen min bara jobbar denna vecka sne hemma 5 hela veckor!


Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0