Kväller! :)

Idag har jag inte haft så mycket tid att blogga!
Städat och donat en massa, rensat ut en massa saker, fixat doppresenterna och satt in kort i vissa saker som vi fick! :)
Badat med lilleman, lagat käk och massa annat!
Har även satt upp en grind för trappen, rätt skönt nu när det regnar och sen när det kommer snö o kan stänga in hunden nere så hon får torka lite så slipper det bli skitit på en gång här uppe! :)

Jag har så fruktansvärt ont i ryggen, vet ej vad det är!
Går väl över någon gång!

Imorgon blir det att fortsätta dona här hemma, så skönt att älskligen min är hemma! ♥
Hinner med så mycket nu! :)
Lilleman har vart glad, ledsen, arg ja allt idag...
Verkar nästan som det är tänder på G, han gnuggar, kör in hela händerna i munnen, tuggar som en tok på saker, dregglar som en gris! :)
Han har även lärt sig att spotta så det flyger ut en massa! *haha*
Det där med att köra in händerna har han hållt på med länge, så vår BVC sköterska sa redan för över 1 månad sen om det var tänder på G, men har inte kommit någon ännu!
Får väl se när det kommer! :)

Usch, jag är så trött så ska nog mysa med storälsk ♥ framför tv´n sen blir det nog att gå och sova!
Ska lägga upp ett klipp på min lilla klimp när han bada först! :)










Så, nu säger jag godnatt!

Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0