Kväller!

Har precis kommit hem från grannen, har setat där sen vi kom hem från promenixen med hunden och kollat på tv.
Skönt att vara hemma och nu är det inte LÄNGE kvar tills älsklingen min är hemma 5 veckor! :)
Ska bli såååå skönt!

Är så hungrig så jag håller på och lagar lite käk, blir farmarbiff och makaroner! :)
Snabbt och enkelt! *haha*
Har inte käkat på hela dagen så det kurrar rätt rejält i magen! :)

Lite bilder på min knodd när vi skulle gå ut med hunden! :)





Han får åka "gamla" vagnen nu eftersom det är rätt kallt ute och den nya vagnen sitter el ligger han frammåt i så det blåser rätt in!
Och det gillar jag inte nu när han är så liten! :)
Gamla vagnen är perfekt om man ska åka iväg med buss eller nu när det är kallt ute och han är så liten och speciellt nu när snön kommer.
Lite svårt att köra 3-hjuling i snön! :)

Nu är maten klar!

Pussen! ♥



Kommentarer
Emma

Han är ju så söt.. Jättefin vagn!!

2009-11-14 @ 22:36:31
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0