Klickat hem! :)

Sådär, nu har jag klickat hem lite saker till lilleman från HM. :)
Dels en mössa, 2 par skor, sockor, pyjamas m.m!
Lite nytt iaf.
Han växer ju så det knakar så man får köpa större storlekar nu, det är så kul.
Finns så mycket mer än när han var liten och hade stl 50-56! :)

Vi köpte ju en tomtedräkt till han i stl 68, men den har han snart vuxit ur.
Så han lär INTE kunna ha den på julafton! *haha*
Men är ju så onödigt att köpa en massa kläder i samma storlek eftersom han växer så det knakar.
Har iofs en bror som har barn som jag kan få kläder av, men blir ej av att vi åker upp eller så!
Aja...
Nog om det!

Ska bli kul att se hur mycket han gått upp nu på Tisdag när vi ska till BVC.
Liam ska även få sin andra vaccination. (5 mån)
Usch säger jag bara, men ska nog gå bra!
Sist vart han lite gnällig när han fick 3 mån sprutorna, det spände i låret på han men han slapp iaf febern! :)
Hoppas han slipper det denna gång också!

Tänk vad tiden går, min lilla klimp blir redan 5 mån den 30.e November.
Det är sjukt vad tiden bara springer iväg!
Känns som det nästan nyss var att man kom hem från BB med en liten miniklimp på 2890 g! :)
Som nu väger 7 kg, kanske lite mindre el lite mer! :)
Det återstår att se på Tisdag! :)

Vart tar tiden vägen???


Nu ska jag softa framför tv´n!

Pussen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0