Jag är så j*vla lycklig! ♥

Tänk vad ett barn kan göra, få en att må bra, tänka posetivt, ja allt det där!
Har aldrig någonsin mått så här bra som jag gör sen Liam kom till världen!
Liam är det dyrbaraste jag har, jag älskar han över allt annat! ♥
Finns ingenting i världen som kan beskriva min kärlek till lilleman!
Det är så underbart att vara en familj! ;)
Nu är det bara giftemål som fattas! *haha*
Men det kommer det också, det är jag 110% säker på! :)
Planerna finns juh hos både mig och Thomas! ♥

Jag är så lycklig!
Ni 2 är det finaste som finns!
Älskar er! ♥

Igår skickade Lina ett sms till mig och frågade om jag kunde fixa iordning bilder på lilla Emelie som dom ska ge bort i julklapp!
Och självklart ställer jag upp, jag älskar att hålla på och leka med bilder och få dom fina! :)
Kändes riktigt kul att hon frågade! :)
Ska själv fixa en massa bilder på Liam som jag ska ge bort! :)

Har setat och lekt lite med foton! :)


Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0