Hej Hopp!

Idag har det vart en heldag på stan.
Fixat en massa saker...
Nu sitter jag vid datorn och bara tar det lungt, men är så fruktansvärt trött så jag funderar på att gå och lägga mig i ett varmt och härligt bad och bara slappna av! :)

Sen blir det att sätta sig och göra lite julkort som ska skrivas ut för att sen skickas iväg! :)
Så kul att göra egna julkort (eller kort över huvud taget) blir lite mer personligare och man kan få dom som man själv vill! :)
Tur man har en bra foto skrivare! *S*

Ikväll kommer Liam´s gudfar hit också och ska sova ver här för imorgon är det julfest på älsklingens jobb så blir att va hemma med lilleman själv imorgon kväll! :)¨
Myskväll med min lill älskling alldeles själv! *älska*

Nä, nu ska jag lägga mig i ett bad!

Pussen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0