Halli hallå igen!

Wohoo, äntligen är dukningen klar! :)
Gick rätt snabbt ändå, skönt att man inte behövde göra det själv då hade det nog tagit längre tid!
Fast det som tar tid är ju det som ska göra imorgon med all fikabröd och smörgåstårtor m.m!
Men då är ju min mamma, pappa och syster där också! :)
Så det blir nog bra detta!
Jag är glad att det inte är JÄTTE många som kommer, men bli blir i alla fall 30 pers.
Det duger, är några som inte kommer annars hade vi vart flera än 30! :)
Tog några bilder när vi hade dukat så ska väl lägga upp en iaf.

Dukningen efter dopet! :)                           

   


Lite bilder på mamma´s guldklimp! ♥




   

En trött Liam igår! :)


Dagens Liam! ♥
Body är lite förstor men inte mycket!
Det är stl. 68!
Var denna body och en till som moster Nina skickade till lilleman i present! :)
   

  

Min lilla klimp ligger under sitt babygym och pratar med laban! :)

Nä, om jag ska ta och fixa iordning lite käk.
Blir kålpudding, potatis och gräddsås idag!
Måste väl göra iordning lite mat åt älsklingen ♥ och Po (Liam´s gudfar) tills dom kommer hem och är hungriga inatt efter en tuff arbetsdag! :)
Lite snäll kan man väl vara! *haha*

Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0