Grötis!

Strax innan 20.00 fick Liam sin kvällsgröt + att han fick en liten bit smörgåsrån! :)
Smörgåsrånet åt han så glatt så! :)
Vart lite sen gröt idag eftersom han sov ett bra tag!
Sen Liam började äta lite burkmat så bajsar han massa! :)
Fått byta 3 bajsisblöjor idag!
Mamma´s duktiga kille! :)



(klicka på småbilderna om du vill se dom i större format) :)




Nu ligger lilleman i sitt babygym och tuggar på en tugghand som legat i kylen! :)
Den gillar han skarpt!
Skönt när det blir lite kallt i munnen! :)

Sitter och väntar på att älsklingen min ska komma hem! :)
Men är inte dax ännu, men längta efter han kan man ju alltid! ♥
Är underbart att ha Thomas hemma! :)

Åhhh, snart är det julafton, Liam´s första! :)
Ska bli så underbart att fira den som en familj!
Både Thomas & jag har ju inte vart så mycket för julen innan.
Men nu när Liam finns till så är det speciellt.
Nu är det kul att julpynta och få det fint och man längtar verkligen tills det blir jul!
Önskar att julafton var imorgon! :)
Hoppas också att det ska komma snö, vill ha en VIT JUL!

Nä, nu ska jag glo lite på tv och mysa med min pigga lilla groda! :)

Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0