Godmorgon Söndag!

Så var det Söndag igen och jag är totalt slut!
Men idag är det enbart en städdag som gäller, måste få iordning här hemma nu!
Vi ska även gå igenom alla fina presenter som Liam fick igår! :)
Kan skriva upp vad han fick, har nån dålig bild jag kan lägga in också!

* 2 st fotoalbum
* En speldosa
* En ram "Mitt första år"
* En jättehäftig speldosa med nattlampa i! Aldrig sett nå liknande ska försöka få en bra bild och lägga in! :)
* Kläder
* Leksaker

Ja det är väl det han fick, vi sa ju till folket att det dom kan köpa är kläder eller leksaker! :)
Så det fick vi en del av, alltid bra att ha! :)
Ska se om ja kan lägga in nån dålig bild på en del av presenterna.

Den första bilden här är på speldosan med nattlampan, sen snurrar det så faller det glitter i själva kulan!
Helmysig är den! :)



EN kass bild på en del av presenterna! :)



Nä, nu är det dax att börja med städningen så lär inte bli mycket bloggande för mig idag!
Får se frammåt kvällen!

Pussen! ♥



Kommentarer
Sandra - mamma till Novalie

vad är det i det jätte stora paketet? =)

2009-11-08 @ 12:03:10
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0