Godmorgon Fredag!

Helt sjukt vad veckorna går fort, redan Fredag idag känns som det nyss var Fredag!
Imorgon är det dop för lilleman, ska bli riktigt kul men ska också bli skönt när det är över! :)
Usch, jag är helt slut idag... sitter och dricker Red Bull för att försöka piggna till men det verkar inte vilja hjälpa!
Dom senaste dagarna har jag vart hur trött som helst, börjar känna mig dålig.
Kan nog bero på att jag stressat denna vecka, sovit väldigt lite, vart uppe sent och gått upp tidigt! :)
Då får man skylla sig lite själv tycker jag! :)
Får försöka stressa ner lite idag, men det lär inte bli lätt ska ju åka ner och duka och fixa och dona i lokalen.
Men som tur är så har jag ju Anki med mig, vet inte om Karin ska åka med ner också.
Liam ska åka med iaf, så han kan ligga och busa på filt där så länge! :)

Innan vi hade fått lokal nyckeln så föreställde jag mig att lokalen var väldigt skabbig och tråkig m.m, men när vi gick in och tittade så var det supermysigt! :)
Helt perfekt, så skönt!!!
Måste ta och ringa min käre mor också och höra när dom hade tänkt att komma imorgon.
Är så glad att jag har mamma som ställer upp med allt! :) Världens bästa mamma!!!
Hon har gjort smörgåstårtor till dopet, och hon frågade om hon skulle baka vanliga tårtor också men kände att eftersom jag bakat en massa så behövs det inte vanliga tårtor.
Räcker väl att hon stått och bakat smörgåstårtor! :)

Ja, ja nog om dopet och det!
Jag är INTE helt nöjd med bloggen, finns en del jag vill ändra på... te.x teckensnittet på rubrikerna i inläggen och lite annat, men färg, och sånna saker är jag supernöjd med!
Men hittar ej hur man gör det!!!
Men som sagt det är alltid kul att ändra utseende och så! :)
Gäller bara att jag ska lära mig detta, men har börjat komma igång lite nu så det är riktigt kul!
Men som sagt man har inte alltid tid då lilleman är vaken, och han är ju i stort sätt vaken hela dagarna, kvällarna och sover på nätterna! :)
Ska bli så skönt att älsklingen min jobbar 1 vecka till sen är han pappaledig i 5 veckor.
Då har jag massa tid jag kan pilla med bloggen, om jag nu vill det! :)
Kommer nog ägna den mesta tiden åt min familj! ♥

En sak till, jag blir GALEN *haha* har ju en byggnadsställning utanför här eftersom dom är och byter tak på våra balkonger, igår gjorde dom klart allt utan att sätta tak så åkte dom bara!
Och inte har dom vart här idag ock lagt taket heller, enligt grannen som hade pratat med dom kunde det ta upp till 14 dagar innan dom var klara för dom kunde få annat jobb och då åker dom bara!
Varför inte göra klart det dom börjat med?!?!?
Aja, skit samma det är väl inget jag ska bry mig om! *haha*
Men är inte så kul att ha en fet jäkla byggnadsställning utanför! :)

Nä, om man ska ta och packa ner grejjerna som ska ner till lokalen idag och göra sig iordning!

Åhh, försöker fixa till en bild som jag ska lägga in, men vill den ladda eller... NEJ!!! Tar väl sin lilla tid antar jag men så här lång tid grr!
Sådär
, fick gör aom bilder tydligen så hade det hakat upp sig! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0