Dagens jävla läkare!!!!!!

Jag blir så jävla förbannad.
Har precis pratat lite med min käre mor!
Hon berättade att min storebror och hans fru Ann som fick en liten dotter den 10.e November åkte in till sjukan med Ronja för hon hade andningssvårigheter.
Läkaren lyssna men sa att det inte var någonting, min bror vart så förbannad så han sa åt henne att hämta en annan läkare.
Jo men visst dom vart inlagda direkt!
Vilka jävla IDIOTER!!!!!!!!!
Ronja hade vatten i lungorna och så, så nu ligger dom på sjukan!
Men ska nog gå bra.
Men vad är det för jävla sett att inte göra en grundlig kontroll????
Är likadant med denna jävla svininfluensan, dom skickar hem folk hela tiden.
Man blir så jävla arg!


Aja, nog om detta!

Vi ska åka ner till mina föräldrar (Liam´s mormor & morfar) i helgen och bara mysa! ♥
Mamma och jag ska åka upp till Sthlm och shoppa lite julklappar! :)
Ska bli skönt att komma iväg lite!

Har haft tvättstugan idag och tvättat upp "lite" kläder och sängkläderna.
Skönt att ha det gjort!

Nu ska jag mysa med mina killar ♥ sen börja med käk!

Pussen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0