Bröllop! :)

Min mamma fick ju äran att vispa ihop en bröllopstårta bara sådär till deras granne! :)
Alla som känner oss vet ju hur duktig hon är på att baka och
hur mycket hon verkligen älskar att baka! :)
Önskar ja kunde ha ärvt det av mammsen, men icke då! *haha*
Här kommer en bild på tårtan hon gjorde! :)


Tycker den vart väldigt fin! :)
Jag glömde ju ta korten på smörgåstårtorna hon gjorde när Liam döptes! :(
Hade så mycket annat i huvudet då!
Aja, kommer flera gånger hon gör någonting! :)
Vem vet, nästa år kanske det är jag som gifter mig! *S*
Schyyy! :)

Nu är det dax att gå ut på en promenix.
Lilleman är väldigt pigg just nu men känns varm så tog tempen,
ena örat visa 36,4 och i andra örat 37 grader!
Så ingen fara, han är ju pigg och glad just nu,
så får se frammåt kvällen om han känns lite kallare!

Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0