Tomt utan storälsk! ♥

Det är så tomt och ensamt här hemma när älsklingen är på jobbet!
Liam saknar nog sin pappa, men idag har han vart hur lugn och go som helst!
Bara myst en massa, han gnossar en massa mot mitt ansikte och verkligen vill kela!
Våran lilla skatt!


Just nu ligger han och sover.
Vi var ner till Anki, Stefan och Karin en sväng och fikade lite men sen vart Liam så trött så gick hem och gjorde iordning kvällsgröten, han åt lite granna sen ville han inte ha.
Han vart så trött så trött så gjorde iordning 180 ml ersättning vilket han kanske drack 20 ml av sen tvärslocknade han strax innan 21! :)
Så nu sover han förhoppningsvis för natten om han inte vaknar och vill ha nappen eller så! :)
Liam fick även 2 st paket av Anki, Stefan & Karin! :)
Så snälla och goa... Vi var ju tvugna att öppna dom eftersom vi inte är hemma under jul och där i var det ett gossedjur (isbjörn) sen var det Pop-up Puh.
En honugnsburk som spelar musik och lär med nalle puh som hoppar upp ur honungsbruken.
Mycket fin och rolig sak tycker Liam!
Tack så jättemycket!

Det är så otroligt skönt att få en liten ensamstund såhär på kvällen.
Fast jag är grymt trött jag också, men måste packa och så eftersom vi åker bort imoron...
Så blir att fixa packningen, sen blir det väl att jag lär vara vaken till min älskling kommer hem från jobbet! ♥

Jag hämtade ju ut Liam´s gåstol idag, men han når inte riktigt ner fast han är lång! :S
Har även sänkt den till det minsta, men så är det.
Det kommer nog, han når ju ner med tårna och så men inte så han får exakt riktigt fäste.
Gäller att han ska komma på hur man gör också! :)

Nä nu ska jag läsa lite bloggar och glo på tv!

På återseénde!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0