Tjolahopp!

Idag ringde min käre far, han var ju jättedålig ett tag och var tvungen och åka in på akuten där dom sen la in honom i några dagar.
Men idag när han ringde var han hemma och mådde mycket bättre!
Väldigt skönt att höra.
Han ska in till Eskilstuna sjukhus nu den 22.a så jag och Liam ska åka med honom hem eftersom vi ska fira jul med mamma/mormor, pappa/morfar och moster Madde! :)
Ska bli mysigt, synd bara att inte hela familjen är samlad men jag förstår min mamma också...
Hon jobbar julafton, juldagen och allt det där.
Men nyår ska vi iallafall fira här hemma hos oss! :)

Lilleman är fortfarande vaken, han vägrar att sova och när han väl somnar vaknar han igen efter en liten stund.
Han sover väldigt oroligt just nu.
Antingen är det tänderna som spökar, han har fått 2 st redan...
Vem vet kanske är flera på G! :)
För feber eller nå sånt har han inte.
Han är så pigg och go för det mesta men ibland blir han väldigt mammig/pappig och vägrar vara någon annan stans än i våra famnar! :)
Gounge!
Sen vägrar han att sitta också vill bara stå upp antingen på golvet, våra knän, soffan eller var som helst och bara hoppa och skratta! :)

Det är så otroligt underbart att se sitt barn utvecklas hela tiden!
Finns ingenting bättre!
Mamma & Pappa älskar dig över allt annat sötnos! ♥


Nä, nu ska jag kolla vidare på tv´n!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0