Måndag...

Jahopp idag ska min älskling jobba... tråkigt är det.
Och imorgon ska jag åka med pappa ner till dom, eftersom han ändå ska in till sjukhuset i Eskilstuna så tar han vägen förbi här och hämtar upp mig och lilleman + hunden! :)
Lär va grymt mycket folk på tåget på julafton så känns skönt att slippa all stress och så!
Storälsklingen kommer ner på julafton, eftersom han jobbar Måndag, Tisdag och Onsdag nu!
Men sen är han hemma igen! :)
Han minns bara inte vilka dagar han hade pappaledigt i Januari, men han har papprena på jobbet hur han är ledigt så han ska kolla upp det! :)
Är så underbar att ha älsklingen hemma, önskar man kunde va hemma hela familjen hela tiden men det går ju inte!

Idag hoppas jag att Liam´s STORA paket kommer, men är inte säkert...
Kunde bli försenat, men det skulle inte göra någonting om det var så eftersom vi ändå inte är hemma i jul!
Måste även ner på stan idag och hämta ut lite saker på Apoteket och även handla hem lite mat!

Nä, nu ska jag mysa med min guldklimp sen blir det att plocka och dona lite! :)



Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0