Liam läser "Vi Föräldrar", badpojken!

Gullungen min tittar mycket på lilltjejen som är på omslaget av Vi Föräldrar! :)
Sen vart det bad för lillkillen, vilket Liam aldrig tackar nej till! :)
Som sagt, han trivs som fisken i vattnet, är inte stilla en sekund... Det ska hoppas, sprattlas, skvätta ut så mycket vatten som möjligt! :)
Gounge! ♥
Nu blir det´att mysa med storälsk framför tv´n en stund innan jag tänker gå och lägga mig!
Känner mig grymt seg och imorgon MÅSTE jag städa klart, vart ju inte mycket gjort idag eftersom vi åkte iväg och handlade lite!
Men imorgon så ska det va helt rent... plocka undan en massa, kasta och rensa ur saker, dammsuga, skura golven m.m!

Nä, nu säger jag godnatt... Men först ska jag lägga in 3 bilder på lillskiten!

Pussar & Godnatt!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0