Liam 6 månader ♥

Tänk vad tiden går...
Hela 6 månader blir min lilla klimp idag! :)

Själv är jag uppe med tuppen, ska ju åka in till Eskilstuna med Lina & lilla Emelie och shoppa! :)
Så jag vaknade tidigt fast jag ställde klockan på 7:00!
Är rätt skönt att va uppe, ska packa ner lite eftersom vi ska va kvar hos Magnus och Lina idag tills på Fredag.
Så blir en del saker som ska packas ner! :)

Sen åker vi ju in till stan rätt tidigt så gäller att va ute i god tid med att få med sig allt som man ska ha! :)

Nä ska packa ner kläder, mat osv till lilleman nu!
Kommer nog in bilder på klimpen när vi kommer hem igen...
Jag kommer ej ha tid eller så förns på Fredag att skriva här! :)

Ha det kanon bra och GOTT NYTT ÅR på er!


Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0