Kväller på er...

Liam är så fruktansvärt förkyld...
Mamma´s lilla hjärta!
Jag är bara så glad att han inte har feber, utan han är så go och glad fast han är duderförkyld! :)

Vi tog en sväng till OKQ8 och hämtade ut ett paket som inte gick ner i våran brevlåda och det är en bra bit att gå så var en kanon skön promenad, solen lyste också! :)
När vi kom hem gjorde jag klart Liam´s rum så nu är det helt klart så hela familjen passade på att leka, busa och myste en massa där inne!
Så underbart att vara en familj, finns ingenting bättre än att vara mamma! :)
Passade även på att ta lite bilder på klimpen.

Hoppas bara lilleman kommer sova inatt, fast han har sovit över 2 timmar nu och vaknade precis.
Skönt att han fått sova lite granna! :)

Vi ska nog ta ett snabbt kvällsbad nu!

Liam är tokig i julgranen!






Titta mamma jag kan själv! :)






Min hund är så varm och gosig!


Älskar att dra Mira i pälsen!


Sådär det var lite bilder från idag! :)
Nu blire ett snabbt bad, är så fruktansvärt kyligt!
Har fullt med tända ljus över hela lägenheten för att få det varmt och gossigt här hemma!
Är iofs. väldigt mysigt! :)

Puss & Kram



Kommentarer
EmelieCatrine

Vilken söt son du har! :)

2009-12-19 @ 22:09:36
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0